Føredrag om Ingvar Ambjørnsen

Legg til i kalender
Framsida på boka: "Ønsk meg heller en god tur"

tys 19. november

"Ønsk meg heller god tur" er det næraste me kjem ein sjølvbiografi frå Ingvar Ambjørnsen, han er i dag råka av alvorleg sjukdom. Gjennom ni lange kveldar og netter i Hamburg har han fortalt om livet sitt i openhjartige samtalar med Alf van der Hagen.

Ambjørnsen framstår i denne boka som ein fri ånd, ein djupt humanistisk forfattar og eit fyrverkeri av ein forteljar. Med sjangeren «samtalememoarar» har Alf van der Hagen skapt ein særeigen blanding av kulturhistorie og forfattarbiografi. Det er prisvinnande kritikarroste og heilt unike bøker som har gitt Alf van der Hagen ein stor lesarskare.

Føredraget med Alf van der Hagen, er ein del av biblioteket sin programserie Problem under debatt.